Nizak učitavačFliegl
SDS 510 mit Tiefbett
Nizak učitavač
Fliegl
SDS 510 mit Tiefbett
fiksna cena ne uključuje PDV
135.000 €
Stanje
Novo
Lokacija
Triptis 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
- Opis mašine:
- Nizak učitavač
- Proizvođač:
- Fliegl
- Model:
- SDS 510 mit Tiefbett
- Serijski broj:
- 5c7120ea17bcf92d3b69899da
- Stanje:
- novo
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
135.000 €
- Lokacija prodavca:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Nemačka
Poziv
Prodaja mašina

Našli ste novu mašinu? Sada staro pretvorite u novac.
Ostvarite najbolju cenu putem Machineseeker.
Više o prodaji mašina
Više o prodaji mašina
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 50 kg
- Prazna masa vozila:
- 14 kg
- Maksimalna nosivost:
- 35 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Dimenzija gume:
- 235 / 75 r 17,5
Detalji ponude
- ID spiska:
- A8265509
- Referentni br.:
- 20437605
- Poslednje ažuriranje:
- datum 22.10.2024
Opis
Dodatne informacije
Šasija niskonoseće poluprikolice
Čelična zavarena konstrukcija, sedlasta ploča sa zamenjivim 2" konusnim zubom (kraljevski zub)
24 t, dvostepena potporna dizalica, upravljanje sa jedne strane, sa ravnim donjim delom, bez kompenzacije pomeranja
Preklopiva zadnja potpora
2x klinovi za točkove sa držačem
Bočna zaštita od upada, aluminijum
Četvrtasti blatobrani ispred i iza agregata osovine
Sa blatobranima iza svake osovine
1x sanduk/box, širina=2.350 mm x dužina=730 mm x visina=640 mm, napred poprečno zavrnut na pod labudovog vrata, sa 2 ležišta
Proširenja izvlačiva do 3.000 mm (ne u zadnjem zakošenju) (Širina kolotraga mašina odnosno vozila koja se prevoze ne sme biti šira od spoljne širine rama 2.550 mm)
Sanduk za drvene daske na labudovom vratu, napred poprečno
Drvene daske 70 mm za proširenje do 3.000 mm
Ležište za ruku bagera iznad zadnjih osovina do kraja, oko 500 mm široko i oko 230 mm duboko
Pričvrsne ušice za niskonoseću prikolicu
3 para po 10 t pričvrstnih ušica napred na labudovom vratu, 8 pari po 10 t u dubokom ležištu, 3 para pričvrstnih profila u voznoj stazi dubokog ležišta, 3 para po 10 t ušica u zoni osovine/zadnjeg dela
Osovine i vešanje
SAF osovine sa doboš kočnicama
Osovine i podvozje laserski izmereni radi smanjenja habanja guma i potrošnje goriva
Hidraulično forsirano upravljanje preko sedlaste klackalice na sve 3 osovine,
Naknadno upravljanje putem daljinskog upravljača + automatsko poravnanje (do najviše 20 km/h)
Napomena! U kamionu je potrebna 2-polna NATO utičnica sa najmanje 2 x 35mm² za napajanje upravljača. Napajanje pumpe ide preko NATO kabla do vučnog vozila, bez instalacije na kamionu (naknadno upravljanje mora se koristiti bar jednom nedeljno).
Vazdušno vešanje
Točkovi i gume
235/75 R 17,5 prema izboru proizvođača
Čelične felne u dvostrukoj montaži, fabrička srebrna boja
Kočioni sistem
Dovođeni vazdušni sistem sa 2 linije
Ožičenje u boji radi lakšeg servisiranja
Crjdpfx Aoi Ri Hgjfash
Kočnica za parkiranje sa oprugom
EBS, elektronski sistem kočenja sa EBS utičnicom sprijeda, bez priključnog kabla
Pažnja: Priključno vozilo može vući samo vučno vozilo koje garantuje funkcionalnost ABS-a!
2 sigurnosne priključnice napred, bez priključnog voda
Sa ventilom za podizanje i spuštanje, funkcija zadržavanja u spuštenom položaju + automatska reset funkcija
Prepoznavanje opterećenja osovina putem EBS-Canbus signala, prikaz u vozilskom displeju, potrebno je da kamion bude predviđen za to, nema iventara na kamionu (nije baždareno).
Sistem stabilnosti vozila
Prikoličarski infocentar, prikaz podataka o vozilu kao što su opterećenje osovina (nije baždareno), kilometraža i dijagnostičke/sistemske poruke.
Elektrika
24V, višekomorne svetlosne grupe, bočna žuta LED rasveta
2 bele prednje LED poziciona svetla
2 bela/crvena LED svetla za održavanje trake pozadi
2x 7-polne sigurnosne priključnice napred, bez kablova
1x dodatno LED radno svetlo pozadi, aktivira se pri vožnji unazad
1x LED rotaciono svetlo sa držačem, pali se pozicijom (svetlo može da se skine)
2 para dvostrano LED osvetljenih signalnih tabli, izvlačivo do 3.000 mm
Pod
Labudov vrat sa čeličnom/riblja kost oblogom
U voznoj stazi pod od 70 mm mekog drveta, kod blatobrana čelična obloga, duboko ležište levo i desno u voznoj traci hidraulično podiže preko kamionskog pogona
Zadnje zakošenje sa 70 mm podom od mekog drveta
Dužina dubokog ležišta oko 6.300 mm
Bokovi
25 mm aluminijumski šuplji profil, visina 400 mm, napred i sa strane na labudovom vratu, skidajući
Rampe za uspo
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Šasija niskonoseće poluprikolice
Čelična zavarena konstrukcija, sedlasta ploča sa zamenjivim 2" konusnim zubom (kraljevski zub)
24 t, dvostepena potporna dizalica, upravljanje sa jedne strane, sa ravnim donjim delom, bez kompenzacije pomeranja
Preklopiva zadnja potpora
2x klinovi za točkove sa držačem
Bočna zaštita od upada, aluminijum
Četvrtasti blatobrani ispred i iza agregata osovine
Sa blatobranima iza svake osovine
1x sanduk/box, širina=2.350 mm x dužina=730 mm x visina=640 mm, napred poprečno zavrnut na pod labudovog vrata, sa 2 ležišta
Proširenja izvlačiva do 3.000 mm (ne u zadnjem zakošenju) (Širina kolotraga mašina odnosno vozila koja se prevoze ne sme biti šira od spoljne širine rama 2.550 mm)
Sanduk za drvene daske na labudovom vratu, napred poprečno
Drvene daske 70 mm za proširenje do 3.000 mm
Ležište za ruku bagera iznad zadnjih osovina do kraja, oko 500 mm široko i oko 230 mm duboko
Pričvrsne ušice za niskonoseću prikolicu
3 para po 10 t pričvrstnih ušica napred na labudovom vratu, 8 pari po 10 t u dubokom ležištu, 3 para pričvrstnih profila u voznoj stazi dubokog ležišta, 3 para po 10 t ušica u zoni osovine/zadnjeg dela
Osovine i vešanje
SAF osovine sa doboš kočnicama
Osovine i podvozje laserski izmereni radi smanjenja habanja guma i potrošnje goriva
Hidraulično forsirano upravljanje preko sedlaste klackalice na sve 3 osovine,
Naknadno upravljanje putem daljinskog upravljača + automatsko poravnanje (do najviše 20 km/h)
Napomena! U kamionu je potrebna 2-polna NATO utičnica sa najmanje 2 x 35mm² za napajanje upravljača. Napajanje pumpe ide preko NATO kabla do vučnog vozila, bez instalacije na kamionu (naknadno upravljanje mora se koristiti bar jednom nedeljno).
Vazdušno vešanje
Točkovi i gume
235/75 R 17,5 prema izboru proizvođača
Čelične felne u dvostrukoj montaži, fabrička srebrna boja
Kočioni sistem
Dovođeni vazdušni sistem sa 2 linije
Ožičenje u boji radi lakšeg servisiranja
Crjdpfx Aoi Ri Hgjfash
Kočnica za parkiranje sa oprugom
EBS, elektronski sistem kočenja sa EBS utičnicom sprijeda, bez priključnog kabla
Pažnja: Priključno vozilo može vući samo vučno vozilo koje garantuje funkcionalnost ABS-a!
2 sigurnosne priključnice napred, bez priključnog voda
Sa ventilom za podizanje i spuštanje, funkcija zadržavanja u spuštenom položaju + automatska reset funkcija
Prepoznavanje opterećenja osovina putem EBS-Canbus signala, prikaz u vozilskom displeju, potrebno je da kamion bude predviđen za to, nema iventara na kamionu (nije baždareno).
Sistem stabilnosti vozila
Prikoličarski infocentar, prikaz podataka o vozilu kao što su opterećenje osovina (nije baždareno), kilometraža i dijagnostičke/sistemske poruke.
Elektrika
24V, višekomorne svetlosne grupe, bočna žuta LED rasveta
2 bele prednje LED poziciona svetla
2 bela/crvena LED svetla za održavanje trake pozadi
2x 7-polne sigurnosne priključnice napred, bez kablova
1x dodatno LED radno svetlo pozadi, aktivira se pri vožnji unazad
1x LED rotaciono svetlo sa držačem, pali se pozicijom (svetlo može da se skine)
2 para dvostrano LED osvetljenih signalnih tabli, izvlačivo do 3.000 mm
Pod
Labudov vrat sa čeličnom/riblja kost oblogom
U voznoj stazi pod od 70 mm mekog drveta, kod blatobrana čelična obloga, duboko ležište levo i desno u voznoj traci hidraulično podiže preko kamionskog pogona
Zadnje zakošenje sa 70 mm podom od mekog drveta
Dužina dubokog ležišta oko 6.300 mm
Bokovi
25 mm aluminijumski šuplji profil, visina 400 mm, napred i sa strane na labudovom vratu, skidajući
Rampe za uspo
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2006
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 36482... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.