Niski poluprikolicaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA
Niski poluprikolica
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA
Stanje
Novo
Lokacija
Essen 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
- Lokacija prodavca:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemačka
Poziv
Prodaja mašina

Našli ste novu mašinu? Sada staro pretvorite u novac.
Ostvarite najbolju cenu putem Machineseeker.
Više o prodaji mašina
Više o prodaji mašina
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 59.000 kg
- Maksimalna nosivost:
- 40.790 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Ukupna širina:
- 2.750 mm
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A19870145
- Referentni br.:
- 36168
- Poslednje ažuriranje:
- datum 30.08.2025
Opis
Kompletan naš vozni park sa vozilima dostupnim odmah ili u kratkom roku možete pronaći na našoj web stranici.
Izvod iz opreme. Kompletna oprema na upit.
Labud vrat:
- Labud vrat u SNT dizajnu za optimizaciju dužine tovarne površine, dužina cca 3.700 mm
- Labud vrat hidraulično podizno/spuštajuć, kao i odvojiv
- Za tegljače: 6 x 4 ili 8 x 4
Niskopodni deo:
- Niskopodni deo sa spoljašnjim nosačima, na izvlačenje, SUPER LOW dizajn, dužina cca 7.550 mm
- Niskopodni deo sa fiksnim podom od tvrdog drveta, debljina cca 40 mm, sa mehaničkom blokadom
- Dovodne instalacije sigurno smeštene u izvlačnim nosačima i automatski se prilagođavaju dužini niskopodnog dela
- 7 pari preklopnih prstenova za vezivanje (cca LC 10.000 daN)
- 6 pari navojnih blokova na unutrašnjem nosaču za montažu pričvršćivih RUD prstenova
Zadnje podvozje:
- Zadnje podvozje sa zatvorenim spoljnim ramom, podloga od rebrastog lima i kontinuirana bagerska udubljenja prizmatičnog oblika, cca 1.450/900 x 505 mm, otvoreno pozadi
- 2 para preklopnih prstenova za vezivanje (cca LC 10.000 daN)
- 1 par prstenova za vezivanje u ležećem položaju u udubljenju (cca LC 10.000 daN)
- 2 para prstenova za vezivanje u ležećem položaju u udubljenju (cca LC 16.000 daN)
- 2 para džepova za uloške (dimenzija cca 100 x 50 mm) u spoljašnjem ramu
Pendel-osovine:
- Pendel-osovine, sve osovine hidro-mehanički prisilno upravljane
- Ventil za zaštitu protiv pucanja creva na cilindru za izjednačenje osovina sa automatskom RESET funkcijom
- Hidraulični cilindri sa zapornim ventilima i sigurnosnim ulošcima za podignut položaj
- Završno farbanje osovina: 2 sloja dvokomponentne boje u sivoj boji, kod 34-0260
- Tehničko opterećenje po osovini: po 12.000 kg
- Hidraulično izjednačavanje osovina
- Alat za osovine
Pneumatici:
- Pneumatici 245/70 R 17.5 3PMSF – proizvođač po našem izboru. Indeks opterećenja (146/146F)
Kočioni sistem:
- Kočioni sistem u skladu sa EU propisima sa EBS-E (2S2M) bez spojnih linija do tegljača
Elektro instalacija:
- Elektro instalacija u skladu sa EU propisima
- Osvetljenje 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj traci sa utičnicama 24N, 24S & 15 polova. Priključak prema ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polni ISO-12098
Čelična konstrukcija:
- Konstrukcija od visokokvalitetnih sitnozrnih čelika
- Kvalitet čelika: S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa), S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
Boja:
- Kompletna čelična konstrukcija nakon zavarivanja automatski peskarena centrifugalnim uređajem
- Drugo peskarenje korundom za optimalno prijanjanje zaštitnog sloja
- Završni premaz sa 2 sloja dvokomponentnog laka, u RAL 3002 karmine crvena prema RAL sistemu 841GL
Csdpfx Ajw Tprbsfaorh
- Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čista bela)
- Felne u srebrno sivoj boji
- Metalik boja nije moguća
- Sloj boje testiran slanim sprej testom prema ISO 9227-NSS
- Zaštita šupljih prostora specijalnim voskom
Dodatna oprema uključena:
- Priprema za postavljanje vijčanih pozicija za kontejnere za 1x 20' ili 1x 40' kontejner na spoljnim nosačima
- Bez bravica za kontejnere
- King pin 3.5 inča
- Jedan pocinkovani čelični prednji zid visine cca 400 mm
- Jedan držač rezervnog točka ispred prednjeg zida
- Na pocinkovanoj priključnoj traci napred žuto-crveni vazdušni priključci
- Daljinsko upravljanje upravljačkim osovinama sprijeda i pozadi putem kablovske daljinske komande s tasterima, sa kontrolom poravnanja osovina (bez instalacije u tegljaču)
- Elektro-hidraulična jedinica
- Na l
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Izvod iz opreme. Kompletna oprema na upit.
Labud vrat:
- Labud vrat u SNT dizajnu za optimizaciju dužine tovarne površine, dužina cca 3.700 mm
- Labud vrat hidraulično podizno/spuštajuć, kao i odvojiv
- Za tegljače: 6 x 4 ili 8 x 4
Niskopodni deo:
- Niskopodni deo sa spoljašnjim nosačima, na izvlačenje, SUPER LOW dizajn, dužina cca 7.550 mm
- Niskopodni deo sa fiksnim podom od tvrdog drveta, debljina cca 40 mm, sa mehaničkom blokadom
- Dovodne instalacije sigurno smeštene u izvlačnim nosačima i automatski se prilagođavaju dužini niskopodnog dela
- 7 pari preklopnih prstenova za vezivanje (cca LC 10.000 daN)
- 6 pari navojnih blokova na unutrašnjem nosaču za montažu pričvršćivih RUD prstenova
Zadnje podvozje:
- Zadnje podvozje sa zatvorenim spoljnim ramom, podloga od rebrastog lima i kontinuirana bagerska udubljenja prizmatičnog oblika, cca 1.450/900 x 505 mm, otvoreno pozadi
- 2 para preklopnih prstenova za vezivanje (cca LC 10.000 daN)
- 1 par prstenova za vezivanje u ležećem položaju u udubljenju (cca LC 10.000 daN)
- 2 para prstenova za vezivanje u ležećem položaju u udubljenju (cca LC 16.000 daN)
- 2 para džepova za uloške (dimenzija cca 100 x 50 mm) u spoljašnjem ramu
Pendel-osovine:
- Pendel-osovine, sve osovine hidro-mehanički prisilno upravljane
- Ventil za zaštitu protiv pucanja creva na cilindru za izjednačenje osovina sa automatskom RESET funkcijom
- Hidraulični cilindri sa zapornim ventilima i sigurnosnim ulošcima za podignut položaj
- Završno farbanje osovina: 2 sloja dvokomponentne boje u sivoj boji, kod 34-0260
- Tehničko opterećenje po osovini: po 12.000 kg
- Hidraulično izjednačavanje osovina
- Alat za osovine
Pneumatici:
- Pneumatici 245/70 R 17.5 3PMSF – proizvođač po našem izboru. Indeks opterećenja (146/146F)
Kočioni sistem:
- Kočioni sistem u skladu sa EU propisima sa EBS-E (2S2M) bez spojnih linija do tegljača
Elektro instalacija:
- Elektro instalacija u skladu sa EU propisima
- Osvetljenje 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj traci sa utičnicama 24N, 24S & 15 polova. Priključak prema ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polni ISO-12098
Čelična konstrukcija:
- Konstrukcija od visokokvalitetnih sitnozrnih čelika
- Kvalitet čelika: S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa), S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
Boja:
- Kompletna čelična konstrukcija nakon zavarivanja automatski peskarena centrifugalnim uređajem
- Drugo peskarenje korundom za optimalno prijanjanje zaštitnog sloja
- Završni premaz sa 2 sloja dvokomponentnog laka, u RAL 3002 karmine crvena prema RAL sistemu 841GL
Csdpfx Ajw Tprbsfaorh
- Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čista bela)
- Felne u srebrno sivoj boji
- Metalik boja nije moguća
- Sloj boje testiran slanim sprej testom prema ISO 9227-NSS
- Zaštita šupljih prostora specijalnim voskom
Dodatna oprema uključena:
- Priprema za postavljanje vijčanih pozicija za kontejnere za 1x 20' ili 1x 40' kontejner na spoljnim nosačima
- Bez bravica za kontejnere
- King pin 3.5 inča
- Jedan pocinkovani čelični prednji zid visine cca 400 mm
- Jedan držač rezervnog točka ispred prednjeg zida
- Na pocinkovanoj priključnoj traci napred žuto-crveni vazdušni priključci
- Daljinsko upravljanje upravljačkim osovinama sprijeda i pozadi putem kablovske daljinske komande s tasterima, sa kontrolom poravnanja osovina (bez instalacije u tegljaču)
- Elektro-hidraulična jedinica
- Na l
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2003
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 201 8... oglasi
Ovi oglasi bi vas takođe mogli zanimati.
mali oglas

1.336 km
Niski poluprikolica
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.