Niski poluprikolicaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x12 t PA
Niski poluprikolica
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x12 t PA
Stanje
Novo
Lokacija
Essen 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
- Lokacija prodavca:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemačka

Poziv
Tehnički detalji
- Maksimalna nosivost:
- 33.750 kg
- Ukupna težina:
- 47.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 2 osovine
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A19966335
- Referentni br.:
- 36904
- Poslednje ažuriranje:
- datum 26.11.2025
Opis
Dalja vozila dostupna na zahtev. Ovde je izvod iz opreme, kompletna oprema dostupna na upit.
Labud vrat: Labud vrat u SNT dizajnu za optimizaciju dužine utovarne površine, dužina cca 3.750 mm. Labud vrat je hidraulično podizni/spuštajući i može se odvojiti. Tehničko opterećenje na sedlu: 23.000 kg. Za vučna vozila: 4x2, 6x2 i 6x4.
Njdpfx Aoxbmn Uobwoli
Spušteni deo (tiefbett): Spušteni deo sa spoljnim nosačima, izvlačiva SUPER LOW varijanta, dužina cca 6.850 mm. Spušteni deo sa fiksnim podom od tvrdog drveta (cca 40 mm debljine) i mehaničkim blokiranjem. Napojni vodovi su zaštićeni u izvlačivim nosačima i automatski se prilagođavaju dužini spuštenog dela. 5 pari preklopnih prstenova za vezivanje spolja LC 10.000 daN. 6 pari navojnih blokova na unutrašnjim nosačima za montažu uvrtnih RUD prstenova.
Zadnje osovinsko postolje: Zadnje osovinsko postolje sa zatvorenim spoljnim okvirom, rebrastim limom i neprekidnim bager ležištem u obliku prizme, cca 1.250/700 x 505 mm, otvoreno pozadi. 2 para preklopnih prstenova za vezivanje spolja (LC 10.000 daN). 1 par ležećih prstenova za vezivanje u ležištu LC 16.000 daN. 1 par ležećih prstenova za vezivanje u ležištu LC 10.600 daN. 2 para džepova za stubove cca 100 x 50 mm u spoljnem okviru.
Pendel-osovine: Pendel-osovine, sve osovine hidro-mehanički prisilno vođene. Ventil protiv pucanja creva na cilindru za izjednačavanje osovina sa automatskom RESET funkcijom. Hidraulički cilindar sa zapornim ventilima i sigurnosnim priključkom za učvršćivanje u podignutom položaju. Završen premaz osovina sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u FAY-Grau-34-0260. Tehničko opterećenje po osovini: 12.000 kg. Hidrauličko izjednačavanje osovina. Alat za osovine.
Gume: Gume 245/70 R 17.5 3PMSF, proizvođač po izboru. Nosivost (146/146F).
TPMS: Sistem za nadzor pritiska u gumama prema ECE R 141.
Kočioni sistem: Wabco kočioni sistem prema EU propisima sa EBS-E (2S2M), bez spojnih vodova za vučno vozilo.
Električni sistem: Električni sistem prema EU propisima, osvetljenje 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Sve LED bočne pozicijske lampice trepere sa žmigavcem. ASPÖCK-UNIBOX na priključnoj letvi napred sa priključcima 24N, 24S i 15-polnim. Priključci prema ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-polni ISO-12098
Čelična konstrukcija: Čelična konstrukcija od visokočvrstih sitnozrnih čelika.
Čelici: S355J2+N/S355MC (granična čvrstoća 355MPa), S690QL/S700MC (granična čvrstoća 690MPa).
Lakiranje: Kompletna čelična konstrukcija nakon zavarivanja automatski peskarena turbinskom peskaračom. Druga obrada korundom radi optimalne adhezije zaštitnog sloja. HRM-metalizacija celokupnog šasija ZINACOR 850 (85% cink/15% aluminijum) za najbolju zaštitu od korozije. Završno lakiranje sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u RAL 3002 karmincrvena, prema RAL sistemu 841GL.
Uključuje sledeću dodatnu opremu:
- 2 inča kraljevski zubac
- Pocinkovani čelični prednji zid, cca 400 mm visine
- Udaljeno upravljanje osovinama napred i pozadi pomoću kablovskog daljinskog upravljača sa tasterima, sa kontrolom pravolinijskog kretanja osovina (bez instalacije u vučnom vozilu)
- Elektro-hidraulična jedinica (±45 kg)
- 2 para vijčanih nosača za kontejnere na spoljnim nosačima, uključuje 2 para blokada za kontejnere za 1x 20' ili 1x 40' kontejner
- Na labud vrat aluminijumske bočne i zadnje stranice, umetljive, cca 2.440 x 400 mm (D x V). Zadnji pocinkovani stubovi su uklonjivi (dužina nadogradnje cca 2.560 mm) (±46 kg)
- Hidraulične spojnice od labud vrata do spuštenog dela sa multi-spojkom umesto nav
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Labud vrat: Labud vrat u SNT dizajnu za optimizaciju dužine utovarne površine, dužina cca 3.750 mm. Labud vrat je hidraulično podizni/spuštajući i može se odvojiti. Tehničko opterećenje na sedlu: 23.000 kg. Za vučna vozila: 4x2, 6x2 i 6x4.
Njdpfx Aoxbmn Uobwoli
Spušteni deo (tiefbett): Spušteni deo sa spoljnim nosačima, izvlačiva SUPER LOW varijanta, dužina cca 6.850 mm. Spušteni deo sa fiksnim podom od tvrdog drveta (cca 40 mm debljine) i mehaničkim blokiranjem. Napojni vodovi su zaštićeni u izvlačivim nosačima i automatski se prilagođavaju dužini spuštenog dela. 5 pari preklopnih prstenova za vezivanje spolja LC 10.000 daN. 6 pari navojnih blokova na unutrašnjim nosačima za montažu uvrtnih RUD prstenova.
Zadnje osovinsko postolje: Zadnje osovinsko postolje sa zatvorenim spoljnim okvirom, rebrastim limom i neprekidnim bager ležištem u obliku prizme, cca 1.250/700 x 505 mm, otvoreno pozadi. 2 para preklopnih prstenova za vezivanje spolja (LC 10.000 daN). 1 par ležećih prstenova za vezivanje u ležištu LC 16.000 daN. 1 par ležećih prstenova za vezivanje u ležištu LC 10.600 daN. 2 para džepova za stubove cca 100 x 50 mm u spoljnem okviru.
Pendel-osovine: Pendel-osovine, sve osovine hidro-mehanički prisilno vođene. Ventil protiv pucanja creva na cilindru za izjednačavanje osovina sa automatskom RESET funkcijom. Hidraulički cilindar sa zapornim ventilima i sigurnosnim priključkom za učvršćivanje u podignutom položaju. Završen premaz osovina sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u FAY-Grau-34-0260. Tehničko opterećenje po osovini: 12.000 kg. Hidrauličko izjednačavanje osovina. Alat za osovine.
Gume: Gume 245/70 R 17.5 3PMSF, proizvođač po izboru. Nosivost (146/146F).
TPMS: Sistem za nadzor pritiska u gumama prema ECE R 141.
Kočioni sistem: Wabco kočioni sistem prema EU propisima sa EBS-E (2S2M), bez spojnih vodova za vučno vozilo.
Električni sistem: Električni sistem prema EU propisima, osvetljenje 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Sve LED bočne pozicijske lampice trepere sa žmigavcem. ASPÖCK-UNIBOX na priključnoj letvi napred sa priključcima 24N, 24S i 15-polnim. Priključci prema ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-polni ISO-12098
Čelična konstrukcija: Čelična konstrukcija od visokočvrstih sitnozrnih čelika.
Čelici: S355J2+N/S355MC (granična čvrstoća 355MPa), S690QL/S700MC (granična čvrstoća 690MPa).
Lakiranje: Kompletna čelična konstrukcija nakon zavarivanja automatski peskarena turbinskom peskaračom. Druga obrada korundom radi optimalne adhezije zaštitnog sloja. HRM-metalizacija celokupnog šasija ZINACOR 850 (85% cink/15% aluminijum) za najbolju zaštitu od korozije. Završno lakiranje sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u RAL 3002 karmincrvena, prema RAL sistemu 841GL.
Uključuje sledeću dodatnu opremu:
- 2 inča kraljevski zubac
- Pocinkovani čelični prednji zid, cca 400 mm visine
- Udaljeno upravljanje osovinama napred i pozadi pomoću kablovskog daljinskog upravljača sa tasterima, sa kontrolom pravolinijskog kretanja osovina (bez instalacije u vučnom vozilu)
- Elektro-hidraulična jedinica (±45 kg)
- 2 para vijčanih nosača za kontejnere na spoljnim nosačima, uključuje 2 para blokada za kontejnere za 1x 20' ili 1x 40' kontejner
- Na labud vrat aluminijumske bočne i zadnje stranice, umetljive, cca 2.440 x 400 mm (D x V). Zadnji pocinkovani stubovi su uklonjivi (dužina nadogradnje cca 2.560 mm) (±46 kg)
- Hidraulične spojnice od labud vrata do spuštenog dela sa multi-spojkom umesto nav
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2003
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 201 8... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.








