Biljka za mešanje asfaltaPolygonmach
PBA-160 batch type stationary asphalt plant
Biljka za mešanje asfalta
Polygonmach
PBA-160 batch type stationary asphalt plant
Stanje
Novo
Lokacija
YENİMAHALLE/ ANKARA / 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
- Lokacija:
- YENİMAHALLE/ ANKARA /, Turska
Detalji ponude
- ID spiska:
- A19715351
- Poslednje ažuriranje:
- datum 14.10.2025
Opis
Težina praznog vozila: 120.000 kg
Zapremina teretnog prostora: 160.000 l
STANDARDNI USLOVI
Postrojenje je projektovano za proizvodnju 160 t/h asfaltne smeše sa gotovim proizvodom pri početnoj vlažnosti od 4% i temperaturi od 160 °C, pod sledećim standardnim uslovima:
• Temperatura agregata na ulazu u sušač 10 °C
• Nadmorska visina
• Prosečna gustina agregata za doziranje 1.650 kg/m3
• Teško lož ulje br. 6, toplotna vrednost ≥ 9.200 kCal/kg
• Teško lož ulje br. 4, toplotna vrednost ≥ 9.700 kCal/kg
• Toplotna vrednost dizel goriva ≥ 10.200 kCal/kg
• Toplotna vrednost prirodnog gasa ≥ 7.600 kCal/kg
• Temperatura vrućih agregata raste za 160 K
• Preostali sadržaj vlage u smeši 0,3%
• Maksimalna veličina agregata 40 mm
• Sito za materijal, otvor 3 mm, 35%
• Materijal neporozan i nehigroskopan, sa normalnim oblikom
• Tolerancija proizvodnje u skladu sa uslovima okruženja i parametrima ±4%
BUNKERI ZA HLADAN AGREGAT
• Moraju biti dostupna 4 bunkera za hladan agregat, izrađena od lima St 37 debljine 5 mm, zapremine oko 20 m3, svaki bunker zasebno.
• Na bunkerima moraju biti gornji dodatci visine 800 mm od lima debljine 6 mm, radi sprečavanja prelivanja materijala.
• Izlaz materijala iz bunkera se vrši pomoću pomerne grupe.
• Protok materijala svakog bunkera mora biti regulisan preko frekventnog (brzinskog) regulatora, a podešavanje se vrši preko ekrana računara.
• Protok materijala i broj bunkera mora biti podešavan ručno na svakom bunkeru pojedinačno pomoću manuelnih vrata.
• Ukoliko nestane agregata iz bunkera, mora postojati sistem za upozorenje koji se prikazuje na ekranu računara radi upozorenja operatera.
• Vibracioni motor kontrolisan sa ekrana računara mora biti postavljen tako da olakša protok materijala i spreči začepljenje bunkera sitnim materijalom.
Lasdpfx Asw Hzk Djdhsh
• Ispod svakog bunkera mora biti instaliran transportni trakasti sistem za obezbeđenje protoka materijala.
• Svaki bunker mora biti opremljen modularnim rešetkama izrađenim od ploča 10x50 i prečnika 10 mm.
• Širina za utovar u silo mora biti 3000x2400 mm.
• Za hitne slučajeve mora postojati užadni sistem za hitno zaustavljanje.
• Potencijalni kvarovi na trakama moraju biti prikazani na ekranu računara.
2. PODBUNKER — SABIRNI TRANSPORTER ZA HLADAN AGREGAT
• Horizontalni transporter mora zasebno, kontrolisano, prenositi materijal iz svakog bunkera na nakošeni transporter ka bubnju-sušaru, sa kapacitetom prenosa materijala do postrojenja kapaciteta 160 t/h.
• Gumena traka mora biti debljine 10 mm, širine 800 mm, sa 4 sloja platna kvaliteta EP 125.
• Start/stop operacije transportera se vrše sa ekrana računara. Pri pražnjenju bunkera na kraju sezone, transporter može raditi u obrnutom smeru nezavisno od ostalih jedinica.
• Šasija horizontalnog transportera mora biti izrađena od čelične konstrukcije, tako da omogućava nesmetan rad trake i sistem za zatezanje trake.
• Na oba kraja trake mora biti ugrađen sistem za odvajanje.
• Pogonski bubanj mora biti gumiran i imati nagib od 1°.
• Za hitne slučajeve...
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Zapremina teretnog prostora: 160.000 l
STANDARDNI USLOVI
Postrojenje je projektovano za proizvodnju 160 t/h asfaltne smeše sa gotovim proizvodom pri početnoj vlažnosti od 4% i temperaturi od 160 °C, pod sledećim standardnim uslovima:
• Temperatura agregata na ulazu u sušač 10 °C
• Nadmorska visina
• Prosečna gustina agregata za doziranje 1.650 kg/m3
• Teško lož ulje br. 6, toplotna vrednost ≥ 9.200 kCal/kg
• Teško lož ulje br. 4, toplotna vrednost ≥ 9.700 kCal/kg
• Toplotna vrednost dizel goriva ≥ 10.200 kCal/kg
• Toplotna vrednost prirodnog gasa ≥ 7.600 kCal/kg
• Temperatura vrućih agregata raste za 160 K
• Preostali sadržaj vlage u smeši 0,3%
• Maksimalna veličina agregata 40 mm
• Sito za materijal, otvor 3 mm, 35%
• Materijal neporozan i nehigroskopan, sa normalnim oblikom
• Tolerancija proizvodnje u skladu sa uslovima okruženja i parametrima ±4%
BUNKERI ZA HLADAN AGREGAT
• Moraju biti dostupna 4 bunkera za hladan agregat, izrađena od lima St 37 debljine 5 mm, zapremine oko 20 m3, svaki bunker zasebno.
• Na bunkerima moraju biti gornji dodatci visine 800 mm od lima debljine 6 mm, radi sprečavanja prelivanja materijala.
• Izlaz materijala iz bunkera se vrši pomoću pomerne grupe.
• Protok materijala svakog bunkera mora biti regulisan preko frekventnog (brzinskog) regulatora, a podešavanje se vrši preko ekrana računara.
• Protok materijala i broj bunkera mora biti podešavan ručno na svakom bunkeru pojedinačno pomoću manuelnih vrata.
• Ukoliko nestane agregata iz bunkera, mora postojati sistem za upozorenje koji se prikazuje na ekranu računara radi upozorenja operatera.
• Vibracioni motor kontrolisan sa ekrana računara mora biti postavljen tako da olakša protok materijala i spreči začepljenje bunkera sitnim materijalom.
Lasdpfx Asw Hzk Djdhsh
• Ispod svakog bunkera mora biti instaliran transportni trakasti sistem za obezbeđenje protoka materijala.
• Svaki bunker mora biti opremljen modularnim rešetkama izrađenim od ploča 10x50 i prečnika 10 mm.
• Širina za utovar u silo mora biti 3000x2400 mm.
• Za hitne slučajeve mora postojati užadni sistem za hitno zaustavljanje.
• Potencijalni kvarovi na trakama moraju biti prikazani na ekranu računara.
2. PODBUNKER — SABIRNI TRANSPORTER ZA HLADAN AGREGAT
• Horizontalni transporter mora zasebno, kontrolisano, prenositi materijal iz svakog bunkera na nakošeni transporter ka bubnju-sušaru, sa kapacitetom prenosa materijala do postrojenja kapaciteta 160 t/h.
• Gumena traka mora biti debljine 10 mm, širine 800 mm, sa 4 sloja platna kvaliteta EP 125.
• Start/stop operacije transportera se vrše sa ekrana računara. Pri pražnjenju bunkera na kraju sezone, transporter može raditi u obrnutom smeru nezavisno od ostalih jedinica.
• Šasija horizontalnog transportera mora biti izrađena od čelične konstrukcije, tako da omogućava nesmetan rad trake i sistem za zatezanje trake.
• Na oba kraja trake mora biti ugrađen sistem za odvajanje.
• Pogonski bubanj mora biti gumiran i imati nagib od 1°.
• Za hitne slučajeve...
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Pošalji zahtev
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.