Kamion za otkačiFliegl
TSK 100 4,5m
Kamion za otkači
Fliegl
TSK 100 4,5m
fiksna cena ne uključuje PDV
21.980 €
Stanje
Novo
Lokacija
Triptis 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
- Opis mašine:
- Kamion za otkači
- Proizvođač:
- Fliegl
- Model:
- TSK 100 4,5m
- Serijski broj:
- ac4e8c4b4fd368b58adf3c5d3
- Stanje:
- novo
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
21.980 €
- Lokacija prodavca:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Nemačka
Poziv
Tehnički detalji
- Konfiguracija osovina:
- 2 osovine
- Ukupna težina:
- 9.900 kg
- Prazna masa vozila:
- 2.860 kg
- Maksimalna nosivost:
- 7.040 kg
- Dimenzija gume:
- 235 / 75 r 17,5
Detalji ponude
- ID spiska:
- A8265479
- Referentni br.:
- 20588095
- Poslednje ažuriranje:
- datum 22.10.2024
Opis
Dodatne informacije
Šasija centralnoosovinskog kipera
Čelična zavarena konstrukcija, kontinualna kipajuća osovina pozadi sa kugličnim ležajima kipanja od 80 mm
Prihvatna noga sa zupčastim pogonom napred
Preklope zadnje potporne noge
2 podmetača sa držačem
Donja zaštita od naleta, čelik
Zadnji blatobran preko cele širine (nije moguće u kombinaciji sa nosačem viljuškara)
Blatobrani četvrtine ljuske
Zaključivi prostor za odlaganje rampi ispod tovarne površine
1 par rampi dužine 3.000 mm, širine 360 mm, nosivosti po paru 4.000 kg (traka za kačenje rampi pozadi)
Priključno postrojenje za centralnoosovinsku prikolicu
Vučna ruda sa ispitivanom vučnom omčom 40 mm
Vučna ruda podesiva po visini preko vretena, maksimalni opseg podešavanja 300 mm
Osovine i ogibljenje
GFA ili BPW osovine po izboru proizvođača, sa konusno-valjkastim ležajevima i S-nosačem kočnice
Osovine/podnožje laserski merene radi smanjenja habanja guma i potrošnje goriva
Parabolično ogibljenje sa održavanjem nezahtjevnom čelično-gumenom ležištem i mehaničkim izjednačivačem osovinskog opterećenja (klackalica)
Točkovi i gume
235 / 75 R 17,5
po izboru proizvođača
Čelične felne, fabrički srebrne
Kočioni sistem
Dvodovodna pneumatska kočna instalacija; obojene cevi za olakšanu servisnu intervenciju
Ručna parkirna kočnica na vreteno
Integralni vazdušni rezervoar
ABS i ALB, sa ABS konektorom napred, sa povezivačkim kablom
Napomena: Priključno vozilo sme da vuče samo vučno vozilo koje garantuje funkcionalnost ABS sistema!
2 nepomešljiva priključna glava napred, sa povezivačkim cevima ka motoru vozila
Elektrika
24 V, višekomorna svetla, bočna žuta LED rasveta
2 bele pozicijske lampe napred
2 bela/crvena svetla za obeležavanje širine pozadi
2 x 7-pinski nepomešljivi priključci napred, sa povezivačkim kablom
Hidraulika
Kipanje na tri strane, hidraulična višeklipna pumpa sa ograničenjem hoda i sigurnosnim užetom
Niskopritisni cilindar do maksimalno 170 bar, bez prigušnice. U slučaju potrebe, prigušnica se ugrađuje na kamion.
Hidraulički priključak sa SVK-priključkom NW 10/3, uklj. povezivačko crevo
Pogon hidraulike preko pomoćnog pogona na kamionu
Kip most
Stabilna kip most konstrukcija sa podom od čeličnog lima debljine 4 mm, bočne stranice čelične, neprekinute, preklopne i nepomično oslonjene bez donje centralne brave. Zadnji stubovi izvlačivi. Zadnja strana preklopna i klatno oslonjena, sa donjim centralnim zaključavanjem.
Dužina sanduka cca. 4.500 mm, bočne stranice sa 5 šarki dole
Širina sanduka 2.420 mm
5 pari prstenova za vezivanje u podu, svaki po 5 t
Guodpfx Aoi Ri Eisdhsh
Uputstva za rad
Navodena ukupna masa je tehnički moguća; u zavisnosti od vrste tereta, ukupna masa može biti nedostižna uz poštovanje dozvoljenih osovinskih/opternih/sedlastih opterećenja. (Loše vozne i vučne karakteristike su moguće usled pogrešne raspodele tereta)
Zemlja homologacije/tablice
Zemlja registracije: Nemačka
sa Dekra sertifikatom i izveštajem (prema §13 EG-FGV)
24/7 servisna telefonska linija
pripremljeno za jednoredni nosač registarskih tablica
Obeležavanje kontura reflektujućim trakama prema ECE R 048, bočno belo, pozadi crveno
Farbanje
Rama toplo cinkovan, uključujući pasivaciju; 15 godina garancije protiv prodora korozije
Bočne stranice/most RAL 9010 čisto bela
Napomena! Unutrašnjost mosta samo grundirana ukoliko je reč o farbanoj verziji mosta!
Pažnja! U pitanju su arhivske slike.
Sa mostom od 5 m takođe ODMAH DOSTUPAN!
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Šasija centralnoosovinskog kipera
Čelična zavarena konstrukcija, kontinualna kipajuća osovina pozadi sa kugličnim ležajima kipanja od 80 mm
Prihvatna noga sa zupčastim pogonom napred
Preklope zadnje potporne noge
2 podmetača sa držačem
Donja zaštita od naleta, čelik
Zadnji blatobran preko cele širine (nije moguće u kombinaciji sa nosačem viljuškara)
Blatobrani četvrtine ljuske
Zaključivi prostor za odlaganje rampi ispod tovarne površine
1 par rampi dužine 3.000 mm, širine 360 mm, nosivosti po paru 4.000 kg (traka za kačenje rampi pozadi)
Priključno postrojenje za centralnoosovinsku prikolicu
Vučna ruda sa ispitivanom vučnom omčom 40 mm
Vučna ruda podesiva po visini preko vretena, maksimalni opseg podešavanja 300 mm
Osovine i ogibljenje
GFA ili BPW osovine po izboru proizvođača, sa konusno-valjkastim ležajevima i S-nosačem kočnice
Osovine/podnožje laserski merene radi smanjenja habanja guma i potrošnje goriva
Parabolično ogibljenje sa održavanjem nezahtjevnom čelično-gumenom ležištem i mehaničkim izjednačivačem osovinskog opterećenja (klackalica)
Točkovi i gume
235 / 75 R 17,5
po izboru proizvođača
Čelične felne, fabrički srebrne
Kočioni sistem
Dvodovodna pneumatska kočna instalacija; obojene cevi za olakšanu servisnu intervenciju
Ručna parkirna kočnica na vreteno
Integralni vazdušni rezervoar
ABS i ALB, sa ABS konektorom napred, sa povezivačkim kablom
Napomena: Priključno vozilo sme da vuče samo vučno vozilo koje garantuje funkcionalnost ABS sistema!
2 nepomešljiva priključna glava napred, sa povezivačkim cevima ka motoru vozila
Elektrika
24 V, višekomorna svetla, bočna žuta LED rasveta
2 bele pozicijske lampe napred
2 bela/crvena svetla za obeležavanje širine pozadi
2 x 7-pinski nepomešljivi priključci napred, sa povezivačkim kablom
Hidraulika
Kipanje na tri strane, hidraulična višeklipna pumpa sa ograničenjem hoda i sigurnosnim užetom
Niskopritisni cilindar do maksimalno 170 bar, bez prigušnice. U slučaju potrebe, prigušnica se ugrađuje na kamion.
Hidraulički priključak sa SVK-priključkom NW 10/3, uklj. povezivačko crevo
Pogon hidraulike preko pomoćnog pogona na kamionu
Kip most
Stabilna kip most konstrukcija sa podom od čeličnog lima debljine 4 mm, bočne stranice čelične, neprekinute, preklopne i nepomično oslonjene bez donje centralne brave. Zadnji stubovi izvlačivi. Zadnja strana preklopna i klatno oslonjena, sa donjim centralnim zaključavanjem.
Dužina sanduka cca. 4.500 mm, bočne stranice sa 5 šarki dole
Širina sanduka 2.420 mm
5 pari prstenova za vezivanje u podu, svaki po 5 t
Guodpfx Aoi Ri Eisdhsh
Uputstva za rad
Navodena ukupna masa je tehnički moguća; u zavisnosti od vrste tereta, ukupna masa može biti nedostižna uz poštovanje dozvoljenih osovinskih/opternih/sedlastih opterećenja. (Loše vozne i vučne karakteristike su moguće usled pogrešne raspodele tereta)
Zemlja homologacije/tablice
Zemlja registracije: Nemačka
sa Dekra sertifikatom i izveštajem (prema §13 EG-FGV)
24/7 servisna telefonska linija
pripremljeno za jednoredni nosač registarskih tablica
Obeležavanje kontura reflektujućim trakama prema ECE R 048, bočno belo, pozadi crveno
Farbanje
Rama toplo cinkovan, uključujući pasivaciju; 15 godina garancije protiv prodora korozije
Bočne stranice/most RAL 9010 čisto bela
Napomena! Unutrašnjost mosta samo grundirana ukoliko je reč o farbanoj verziji mosta!
Pažnja! U pitanju su arhivske slike.
Sa mostom od 5 m takođe ODMAH DOSTUPAN!
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2006
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 36482... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.