Kamion za otkačiFliegl
DHKS 390 24,5 m³ Asphaltprofi Thermo
Kamion za otkači
Fliegl
DHKS 390 24,5 m³ Asphaltprofi Thermo
fiksna cena ne uključuje PDV
44.600 €
Stanje
Novo
Lokacija
Triptis 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
44.600 €
- Lokacija prodavca:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Nemačka
Poziv
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 35.000 kg
- Prazna masa vozila:
- 5.300 kg
- Maksimalna nosivost:
- 29.700 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Dimenzija gume:
- 385/65 r22.5
Detalji ponude
- ID spiska:
- A8265338
- Referentni br.:
- 20589987
- Poslednje ažuriranje:
- datum 22.10.2024
Opis
Dodatne informacije
Šasija poluprikolice kipera
Konstrukcija od finozrnog čelika, varenih spojeva, lagane konstrukcije, sedlasta ploča sa zamenjivim 2. vratom kralja (kraljevski klin).
Patentiran zakrivljeni prednji završetak.
Teleskopska potpora u sredini, isključeno otkačinjanje sa natovarenom prikolicom, u otkačenom stanju vozilo mora biti nagnuto unazad.
Podlošci za točkove sa nosačem.
Preklopna zaštita od podvajanja.
Poluokrugli blatobrani.
Integrisani nosač blatobrana, površina otporna na kamenje.
Zavesa protiv prskanja iza zadnje osovine, izvedba za asfalt, pričvršćena šarkom na blatobran, mogućnost kvačenja na gornji deo blatobrana, skraćeni blatobrani.
Kuka za vuču nazad.
Osovine i vešanje
SAF osovine sa doboš kočnicama.
Lasersko merenje osovina/podvozja za smanjenje habanja guma i potrošnje goriva.
Osovine u off-road izvedbi.
Vazdušno vešanje.
Prva osovina automatska podizna, uključujući prinudno spuštanje i pomoć pri kretanju, aktiviranje 3x kočenje (pomoć pri kretanju funkcioniše do prekoračenja osovinskog opterećenja od 30% i do maksimalne brzine od 25 km/h).
Vatrootporni mehanizam podizne osovine – 10 godina garancije protiv korozije.
Kočioni sistem
Dvovodna pneumatska kočnica, obeležene cevi za lakše održavanje.
Parkirna kočnica sa opružnim akumulatorom.
2 zamjenjiva priključka napred, bez spojnog creva.
EBS – elektronski kočioni sistem sa EBS priključkom napred, bez spojnog kabla.
Napomena: Prikolica može biti vučena samo vozilima koja mogu obezbediti efikasnost ABS-a!
Sa ventilom za podizanje i spuštanje.
Sistem za stabilnost vožnje.
Točkovi i pneumatike
385/65 R22.5, marka po izboru proizvođača.
Čelične felne, fabričko srebrne boje.
Elektrika
24 V, višekomorna svetla, bočno žuta LED rasveta.
2 bele pozicione lampe napred.
Crsdji Rix Iepfx Afaeh
2 bela/crvena lampa za održavanje trake pozadi.
2 x 7-polne zamjenjive utičnice napred, bez spojnog kabla.
Hidraulika
Visokopritisni cilindar maximalnog pritiska 250 bara, sa HDK navojnim spojem, fiksni deo, NW 48 mm, bez crevne veze.
Hidraulična aktivacija preko pomoćnog pogona kamiona.
Sanduk
Okrugli čelični kiperski sanduk u Stone Master izvedbi od visoko otporne HB 400/450 čelika. Kosa prednja stena sa spoljašnjom hidrauličnom jedinicom i pristupom napred.
Membranska zadnja strana
Zadnja strana kao njihajuća klapna, spoljašnja pozicija, sa duplim kukama za zaključavanje. 2 stezaljke sa ručnim zatvaračima sa strane dole.
Bocne stranice celom dužinom, debljine 4 mm, pod 4/5 mm, konstrukcija optimizovana za habanje i težinu.
Sanduk u termoizolovanoj verziji, Fliegl Asphalt Profi Thermo, sanduk izolovan napred, bočno, dole i pozadi sa Fliegl Isotherm.
Pokrivanje BASIC, ceradna obloga.
Platforma za stajanje sa pristupom, priključna ploča za vazduh/elektriku i kočnicu sa puno prostora za optimalno rukovanje.
Rolo cerada sa skladištenjem na desnoj strani (FR-desno), sa centralnim zaključavanjem sa leve strane (FR-levo).
Uputstva za rad
Za transport soli, kreča itd. preporučujemo kiper cilindar sa tvrdo hromiranom klipnjačom, kako materijal ne bi izazvao oštećenja ili rđu.
Navedena ukupna masa je tehnički moguća; u zavisnosti od tereta, ukupna masa može varirati, a podaci o dozvoljenom opterećenju osovina/podnožja i sedla moraju se poštovati (loše upravljačke karakteristike kod pogrešne raspodele tereta).
Zemlja homologacije/tablice
Nemačka
Sa Dekra pregledom i izveštajem (prema §13 EG - FGV).
Sertifikat o čvrstoći karoserije prema EN 12642.
24/7 service hotline.
Sertifikat proizvođača za termo
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Šasija poluprikolice kipera
Konstrukcija od finozrnog čelika, varenih spojeva, lagane konstrukcije, sedlasta ploča sa zamenjivim 2. vratom kralja (kraljevski klin).
Patentiran zakrivljeni prednji završetak.
Teleskopska potpora u sredini, isključeno otkačinjanje sa natovarenom prikolicom, u otkačenom stanju vozilo mora biti nagnuto unazad.
Podlošci za točkove sa nosačem.
Preklopna zaštita od podvajanja.
Poluokrugli blatobrani.
Integrisani nosač blatobrana, površina otporna na kamenje.
Zavesa protiv prskanja iza zadnje osovine, izvedba za asfalt, pričvršćena šarkom na blatobran, mogućnost kvačenja na gornji deo blatobrana, skraćeni blatobrani.
Kuka za vuču nazad.
Osovine i vešanje
SAF osovine sa doboš kočnicama.
Lasersko merenje osovina/podvozja za smanjenje habanja guma i potrošnje goriva.
Osovine u off-road izvedbi.
Vazdušno vešanje.
Prva osovina automatska podizna, uključujući prinudno spuštanje i pomoć pri kretanju, aktiviranje 3x kočenje (pomoć pri kretanju funkcioniše do prekoračenja osovinskog opterećenja od 30% i do maksimalne brzine od 25 km/h).
Vatrootporni mehanizam podizne osovine – 10 godina garancije protiv korozije.
Kočioni sistem
Dvovodna pneumatska kočnica, obeležene cevi za lakše održavanje.
Parkirna kočnica sa opružnim akumulatorom.
2 zamjenjiva priključka napred, bez spojnog creva.
EBS – elektronski kočioni sistem sa EBS priključkom napred, bez spojnog kabla.
Napomena: Prikolica može biti vučena samo vozilima koja mogu obezbediti efikasnost ABS-a!
Sa ventilom za podizanje i spuštanje.
Sistem za stabilnost vožnje.
Točkovi i pneumatike
385/65 R22.5, marka po izboru proizvođača.
Čelične felne, fabričko srebrne boje.
Elektrika
24 V, višekomorna svetla, bočno žuta LED rasveta.
2 bele pozicione lampe napred.
Crsdji Rix Iepfx Afaeh
2 bela/crvena lampa za održavanje trake pozadi.
2 x 7-polne zamjenjive utičnice napred, bez spojnog kabla.
Hidraulika
Visokopritisni cilindar maximalnog pritiska 250 bara, sa HDK navojnim spojem, fiksni deo, NW 48 mm, bez crevne veze.
Hidraulična aktivacija preko pomoćnog pogona kamiona.
Sanduk
Okrugli čelični kiperski sanduk u Stone Master izvedbi od visoko otporne HB 400/450 čelika. Kosa prednja stena sa spoljašnjom hidrauličnom jedinicom i pristupom napred.
Membranska zadnja strana
Zadnja strana kao njihajuća klapna, spoljašnja pozicija, sa duplim kukama za zaključavanje. 2 stezaljke sa ručnim zatvaračima sa strane dole.
Bocne stranice celom dužinom, debljine 4 mm, pod 4/5 mm, konstrukcija optimizovana za habanje i težinu.
Sanduk u termoizolovanoj verziji, Fliegl Asphalt Profi Thermo, sanduk izolovan napred, bočno, dole i pozadi sa Fliegl Isotherm.
Pokrivanje BASIC, ceradna obloga.
Platforma za stajanje sa pristupom, priključna ploča za vazduh/elektriku i kočnicu sa puno prostora za optimalno rukovanje.
Rolo cerada sa skladištenjem na desnoj strani (FR-desno), sa centralnim zaključavanjem sa leve strane (FR-levo).
Uputstva za rad
Za transport soli, kreča itd. preporučujemo kiper cilindar sa tvrdo hromiranom klipnjačom, kako materijal ne bi izazvao oštećenja ili rđu.
Navedena ukupna masa je tehnički moguća; u zavisnosti od tereta, ukupna masa može varirati, a podaci o dozvoljenom opterećenju osovina/podnožja i sedla moraju se poštovati (loše upravljačke karakteristike kod pogrešne raspodele tereta).
Zemlja homologacije/tablice
Nemačka
Sa Dekra pregledom i izveštajem (prema §13 EG - FGV).
Sertifikat o čvrstoći karoserije prema EN 12642.
24/7 service hotline.
Sertifikat proizvođača za termo
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2006
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 36482... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.