Radna platforma poluprikolicaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Radna platforma poluprikolica
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Stanje
Novo
Lokacija
Essen 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
- Lokacija prodavca:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemačka

Poziv
Tehnički detalji
- Maksimalna nosivost:
- 52.810 kg
- Ukupna težina:
- 63.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A20429910
- Referentni br.:
- 36358
- Poslednje ažuriranje:
- datum 01.11.2025
Opis
Izdvojena oprema
Teretni prostor:
Teretni prostor sa oko 30 mm debelim podom od tvrdog drveta. 10 pari preklopnih veznih prstenova (LC 10.000 daN).
Sajle za poluprikolicu:
Hidraulične poluprikolične stope (± 55 kg)
TPMS:
Sistem za nadzor pritiska u pneumaticima (TPMS) prema ECE R 141. Prenos podataka ka vučnom vozilu vrši se kroz standardizovani EBS interfejs prema ISO 11992. Vučno vozilo mora biti sposobno da prima i prikazuje ove podatke za ispravno očitavanje.
Osovine i ogibljenje:
BPW osovine, tehnički kapacitet po 12.000 kg, prva osovina fiksna, sve ostale hidromehanički prinudno upravljane, montirane na obrtno postolje. Vazdušno ogibljenje sa ventilom za podizanje i spuštanje. Alat za osovine.
Pneumatici:
Pneumatici 445/65 R 22.5 169 K – proizvođač po našem izboru.
Električni sistem:
Električni sistem prema EU propisima, osvetljenje 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3), ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj letvi sa utičnicama 24N, 24S & 15-pol. Priključak prema ISO:
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15-polni ISO-12098
Kočioni sistem:
Wabco kočioni sistem prema EU propisima sa EBS-E (4S3M), bez priključnih vodova do vučnog vozila.
Čelična konstrukcija:
Konstrukcija od visokočeličnih mikrolegiranih čelika:
Tsdpfx Aajxttc Ajted
- S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa)
- S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
Farbanje:
Kompletna čelična konstrukcija automatski sačmasto čišćena nakon zavarivanja. Druga obrada korundom radi optimalnog vezivanja sistema zaštite. Završno lakiranje sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u RAL 1007 Narcis žuta, prema RAL sistemu 841GL. Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čisto bela). Felne srebrnosive. Metalik lakiranje nije moguće. Sloj laka testiran solnim sprej testom prema ISO 9227-NSS. Zaptivanje šupljina specijalnim voskom.
Uključena oprema:
- Teretni prostor sa oko 30 mm tvrdim drvetom (± 270kg)
- 2 inča kraljevski zubac
- Jedan pocinkovani čelični čeoni zid (EN12642-XL), visine oko 1.200 mm
- Na pocinkovanoj priključnoj letvi napred žuto-crvene vazdušne spojnice
- Na labudovom vratu i zadnjoj letvi sa obe strane nosači za table za upozorenje sa utičnicom
- Upravljanje zadnjom i prednjom silom putem kablovskog daljinskog upravljača na taster, sa kontrolom pravolinijskog kretanja osovina (bez ugradnje u tegljač)
- Elektro-hidraulička jedinica (± 45kg)
- 12 pari džepova za umetanje stubova oko 100 x 50 mm na spoljašnjem ramu tovarnog prostora
- Manometar za opterećenje za određivanje osovinskih opterećenja sa dijagramom opterećenja
- Podizna osovina na prednjoj osovini sa upravljanjem putem TEBS E
- 5 pari poprečnih džepova za umetanje stubova oko 100 x 50 mm, montiranih u teretni prostor (± 165kg)
- INOX sanduk za alat, dimenzija 1.200 x 460 x 550 mm napred ispod teretnog prostora levo u pravcu kretanja (± 75kg)
- 1 vučna spojnica s pojačanjem, pričvršćena na zadnjem kraju okvira
- Centralni sistem za podmazivanje BEKAMAX (Pico) sa standardnom masću NLGI-2 i skidivom zaštitom oko pumpe (± 18kg)
- 2 LED reflektora za vožnju unazad montirana na zadnjem delu
- HRM metalizacija celog šasija vozila sa ZINACOR 850 (85% cink / 15% aluminijum)
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Teretni prostor:
Teretni prostor sa oko 30 mm debelim podom od tvrdog drveta. 10 pari preklopnih veznih prstenova (LC 10.000 daN).
Sajle za poluprikolicu:
Hidraulične poluprikolične stope (± 55 kg)
TPMS:
Sistem za nadzor pritiska u pneumaticima (TPMS) prema ECE R 141. Prenos podataka ka vučnom vozilu vrši se kroz standardizovani EBS interfejs prema ISO 11992. Vučno vozilo mora biti sposobno da prima i prikazuje ove podatke za ispravno očitavanje.
Osovine i ogibljenje:
BPW osovine, tehnički kapacitet po 12.000 kg, prva osovina fiksna, sve ostale hidromehanički prinudno upravljane, montirane na obrtno postolje. Vazdušno ogibljenje sa ventilom za podizanje i spuštanje. Alat za osovine.
Pneumatici:
Pneumatici 445/65 R 22.5 169 K – proizvođač po našem izboru.
Električni sistem:
Električni sistem prema EU propisima, osvetljenje 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3), ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj letvi sa utičnicama 24N, 24S & 15-pol. Priključak prema ISO:
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15-polni ISO-12098
Kočioni sistem:
Wabco kočioni sistem prema EU propisima sa EBS-E (4S3M), bez priključnih vodova do vučnog vozila.
Čelična konstrukcija:
Konstrukcija od visokočeličnih mikrolegiranih čelika:
Tsdpfx Aajxttc Ajted
- S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa)
- S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
Farbanje:
Kompletna čelična konstrukcija automatski sačmasto čišćena nakon zavarivanja. Druga obrada korundom radi optimalnog vezivanja sistema zaštite. Završno lakiranje sa 2 sloja 2K laka, jednobojno u RAL 1007 Narcis žuta, prema RAL sistemu 841GL. Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čisto bela). Felne srebrnosive. Metalik lakiranje nije moguće. Sloj laka testiran solnim sprej testom prema ISO 9227-NSS. Zaptivanje šupljina specijalnim voskom.
Uključena oprema:
- Teretni prostor sa oko 30 mm tvrdim drvetom (± 270kg)
- 2 inča kraljevski zubac
- Jedan pocinkovani čelični čeoni zid (EN12642-XL), visine oko 1.200 mm
- Na pocinkovanoj priključnoj letvi napred žuto-crvene vazdušne spojnice
- Na labudovom vratu i zadnjoj letvi sa obe strane nosači za table za upozorenje sa utičnicom
- Upravljanje zadnjom i prednjom silom putem kablovskog daljinskog upravljača na taster, sa kontrolom pravolinijskog kretanja osovina (bez ugradnje u tegljač)
- Elektro-hidraulička jedinica (± 45kg)
- 12 pari džepova za umetanje stubova oko 100 x 50 mm na spoljašnjem ramu tovarnog prostora
- Manometar za opterećenje za određivanje osovinskih opterećenja sa dijagramom opterećenja
- Podizna osovina na prednjoj osovini sa upravljanjem putem TEBS E
- 5 pari poprečnih džepova za umetanje stubova oko 100 x 50 mm, montiranih u teretni prostor (± 165kg)
- INOX sanduk za alat, dimenzija 1.200 x 460 x 550 mm napred ispod teretnog prostora levo u pravcu kretanja (± 75kg)
- 1 vučna spojnica s pojačanjem, pričvršćena na zadnjem kraju okvira
- Centralni sistem za podmazivanje BEKAMAX (Pico) sa standardnom masću NLGI-2 i skidivom zaštitom oko pumpe (± 18kg)
- 2 LED reflektora za vožnju unazad montirana na zadnjem delu
- HRM metalizacija celog šasija vozila sa ZINACOR 850 (85% cink / 15% aluminijum)
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2003
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 201 8... oglasi
Ovi oglasi bi vas takođe mogli zanimati.
mali oglas
Essen
1.336 km
Radna platforma poluprikolica
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.































